Pytanie tygodnia

Nieruchomości to dobry biznes
– Z franczyzą ruszyliśmy zaledwie rok temu, a dzisiaj mamy już siedmiu partnerów. Do końca roku może dołączyć kolejnych pięciu –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pączek w roli głównej
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Miejsca na pralnie nie brakuje
– Pralnie samoobsługowe w Polsce mają duży potencjał do rozwoju – uważa Marcin Szastak, prezes Sovrana Polska, właściciela marki Speed...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Usługi kurierskie wciąż mają potencjał
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tax Safe stawia na automatyzację
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedajemy używane samochody
– Na handlu używanymi samochodami nadal można zarobić – przekonuje Dawid Błachucki, franczyzodawca marki Handlarzyki.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czas na inwestycję w sklep spożywczy
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
GoDan z nową strategią
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na każde czasy
– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Perfumerie we franczyzie
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jest miejsce dla supermarketów
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jakość przyciąga
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Potencjał w serach
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rozwój pomimo dużej konkurencji
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wine bar we franczyzie
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ile zarobisz na kebabie?
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
To będzie dobry rok
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klienci szukają jakości i oszczędności
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Angielski kontra sztuczna inteligencja
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Edukido rozkręca się za granicą
– W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA