Pytanie tygodnia
Fast food z przyszłością
Tempo życia rośnie, a czasu coraz mniej - mówi Monika Czapińska, menedżer ds. franchisingu w Mr Hamburger.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNie chcemy konkurować z marketami
- mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci salonów komputerowych Open-IT.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFranczyza dla psa i kota
O rynku karm dla zwierząt mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. Husse to szwedzki producent pożywienia dla psów i kotów....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPrzyszłość to convenience
O planach sieci Żabka i przyszłości polskiego rynku sklepów spożywczych opowiada Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJW rękach fachowców
W branży fryzjerskiej najważniejsze jest doświadczenie francyzodawcy - mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMłodość i entuzjazm
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPrzygotuj się i wybieraj mądrze
O tym jak przygotować się do rozmowy z potencjalnym franczyzodawcą mówi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPrezent z portfela
O klientach firm upominkowych - mówi Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu Galerii Prezentów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPOF na Salonie
O stoisku Polskiej Organizacji Franczyzodawców na Ogólnopolskim Salonie Franczyzy - mówi Monika Dąbrowska, prezes POF.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFotografia jak ołówek
- O historii Kodaka opowiada Wojciech Czapnik z Kodak Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJRośniemy stabilnie
– mówi Piotr Matluch, prezes sieci DDD Dobre Dla Domu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJJesień i zima nam sprzyja
- mówi Staf Beems, prezes zarządu Fornetti.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNie unikniemy zmian
W przyszłości będzie się liczyć wiedza i doświadczenie w stosowaniu rozwiązań technologicznych - o rynku IT w Polsce mówi Marek Majewski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFortis i Dominet razem
O fuzji bankowej mówi Michał Turalski, dyrektor zarządzający pionem rozwoju sieci dystrybucji Dominet Banku SA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBiznes skumulowany
O koncepcie Mail Boxes Etc. i połączeniu działalności poligraficznej z kurierską opowiada Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKażdy chce mieć coś własnego
O współpracy z siecią Logoshop opowiada Ryszard Niemietz, właściciel sklepu franczyzowego marki Logoshop.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKlient na całe życie
O programach lojalnościowych mówi Maciej Tesławski, rektor MCA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWyzwanie dla palaczy
O licencji na rzucanie palenia opowiada Kinga Balter z sieci klinik Allena Carr’a.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPrzyszłość wchodzi do banku
O nowym pomyśle na placówkę bankową mówi Joanna Hibner, wicedyrektor departamentu oddziału bankowości detalicznej Multibanku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTelefon dla biznesmena
O usługach komórkowych dla biznesu mówi Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety