DERRI w katalogu firm
Sieć DERRI poszukuje franczyzobiorców, którzy poprowadziliby sklepy z ekskluzywnymi wyrobami skórzanymi.
Sklepy DERRI oferują pełen asortyment skórzanych wyrobów i akcesoriów: futer, toreb, portfeli, pasków, zestawów podróżnych i wielu innych produktów. Szeroka gama odzieży skórzanej eksportowana na cały świat to produkty bardzo dobrze znane wszystkim większym kupcom na świecie. Wartość eksportu w 2003 roku wyniosła 185 milionów dolarów.
Rozwój firmy
Firma powstała, kiedy blisko dwustu tureckich producentów odzieży skórzanej, futer, akcesoriów oraz różnych wyrobów ze skóry postanowiło się zjednoczyć. Powołali spółkę, która zajęła się hurtowym eksportem skór. Z kolei marka DERRI powstała jako pomysł na zwielokrotnienie sprzedaży detalicznej bez konieczności dzielenia się marżą z odbiorcami.
Polska stała się pierwszym etapem w międzynarodowej ekspansji marki DERRI. Pierwszy sklep – pilotażową jednostkę własną o powierzchni 1300 m2 – otwarto w Warszawie w Galerii Mokotów w 2000 roku. Wkrótce rozpoczęła się ekspansja na cały kraj, a potem Rosję, w której obecnie budowane jest centrum sieci dystrybucji DERRI Moskwa. Plany firmy mówią o budowie międzynarodowej marki i sieci dystrybucji skórzanych wyrobów i akcesoriów.
Czy jesteś odpowiednim partnerem?
Produkty DSD skierowane są do średniego i wysokiego segmentu rynku. Wielkość inwestycji skalkulowana została na 900 – 1100 zł na metr kwadratowy powierzchni sklepu. Firma DSD wymaga zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej. Lokal franczyzobiorcy powinien mieć powierzchnię handlową o wielkości ok. 80-100 m2. Na razie w Polsce działa trzech franczyzobiorców – w Promenadzie w Warszawie, w Galerii Millenium we Włocławku oraz w Uni Centrum w Katowicach.
Pakiet dla franczyzobiorcy
- pomoc w znalezieniu lokalu;
- negocjacje umowy najmu;
- projekt adaptacji lokalu;
- projekty aranżacji wnętrz i wystaw salonu;
- partycypowanie w kosztach wyposażenia salonu;
- różnorodność unikalnych produktów;
- zróżnicowana i konkurencyjna struktura cenowa;
- profesjonalne szkolenia;
- wsparcie marketingowe.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...