Sieci trafią do Słupska

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowa słupska galeria handlowa rozpoczęła działalność w 2008 roku, w przyszłym roku Jantar zostanie powiększony. Na dwóch poziomach obiektu, który posiada 44 tys. m2 powierzchni znajdzie się 120 punktów handlowych. Oprócz części handlowej, galeria będzie również wzbogacona o centrum rozrywki. Spośród najemców sieciowych w Jantarze pojawili się m.in.: H&M, KappAhl, RTV Euro AGD, Empik, Pizza Hut i KFC.
- Centra handlowe nie ukrywają, że przy doborze najemcy najważniejszy jest dobrze skalkulowany biznesplan, a takim dysponują firmy działające pod logo znanej marki. Doświadczenie to atut, który bardzo często decyduje o wyborze najemcy sieciowego – wyjaśnia Anna Skrocka, PR manager Mayland Real Estate, dewelopera realizującego projekty centrów handlowych w Europie Centralnej i Wschodniej.

Według Agencji Pentor International Research 88 proc. mieszkańców województwa pomorskiego odwiedziło w ostatnim półroczu galerię handlową. Oznacza to, że klienci cenią sobie miejsca, w których znajdą zarówno sklepy odzieżowe, ze sprzętem elektronicznym jak i restauracje. Niemniej jednak to samo badanie pokazuje, że centrów handlowych w niektórych rejonach Polski jest jak na lekarstwo, na przykład na Podkarpaciu jest ich tylko pięć.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €