Odpicowana franczyza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Amerykańska firma działa na rynku motoryzacyjnym od ponad 50 lat. Dzięki franczyzie Ziebart prowadzi w kilkudziesięciu krajach na świecie 400 punktów, w których oferuje usługi autokosmetyki poprawiające wygląd samochodów. Serwisy zajmują się przyciemnianiem szyb, ochroną lakieru przed rdzą, polerowaniem lakieru oraz zabezpieczaniem tapicerki przez zniszczeniem. Rynek samochodów w Polsce urósł w ostatniej dekadzie o 100 proc. Obecnie po naszych drogach jeździ 18 milionów pojazdów, co oznacza, że na tysiąc mieszkańców przypada 471 aut. Te statystyki zachęciły Ziebart do rozpoczęcia w naszym kraju poszukiwania masterfranczyzobiorcy.

Inwestycja w biznes nie należy jednak do najtańszych. Aby otworzyć punkt usługowy pod logo Ziebart trzeba wydać od 0,8 do 2,8 mln zł, co pozwoli wyposażyć punkt w profesjonalny sprzęt pozwalający wykonać wszystkie oferowane usługi. W zamian firma przekazuje bogaty pakiet franczyzowy, w którym znajdują się szkolenia techniczne oraz sprzedażowe, przygotowanie wizualizacji placówki, pomoc w budowaniu relacji z dealerami samochodowymi oraz klientami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu Ziebart stosuje w swoich punktach własne, opatentowane produkty.

Usługi autokosmetyki oferowane są w Polsce przez inne firmy franczyzowe, w tym S Plus oraz Wash Master & Service Master. Od niedawna franczyzową ofertę kosmetyki samochodowej zaproponowała przedsiębiorcom Ecomyjnia, której nowa marka działa pod nazwą detailking.pl.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €